FAQ

JAK TO U VÁS FUNGUJE

Digipotisk.cz je výrobní společností, která se zabývá se kompletním řešením reklamního textilu. Všechen dostupný sortiment na těchto stránkách Vám rádi na zakázku potiskneme nebo prodáme samostatně. Pro zájem o zakázkovou výrobu je nutná osobní domluva a objednávka skrz email. Na e-shopu jsou uvedeny maloobchodní ceny vč. DPH.

 

MOHU JAKO SPOLEČNOST NAKOUPIT ZA VELKOOBCHODNÍ CENY?

Pokud máte zájem nakoupit zboží na svoje IČ a získat tak i zvýhodněné ceny pro firmy, proveďte registraci na našem e-shopu a po přihlášení vám budou již nabídnuty velkoobchodní ceny pro živnostníky a právnické subjekty. Dle velikosti odběru Vás zařadíme do cenové hladiny.

 

MOHU POTIŠTĚNÝ TEXTIL PO OBDRŽENÍ IHNED POUŽÍVAT?

Před prvním nošením je nutné digitálně potištěný textil vyprat a nevystavit jej tak rovnou UV paprskům. Tisk obsahuje technologickou předtiskovou vrstvu, která po prvním praní zmizí. Pokud jej však vystavíte bez vyprání přímo slunci, může dojít ke vznikům viditelných fleků, které způsobuje zmíněná předtisková impregnace. Pokud nebude dodržen tento krok, nebude uznána reklamace na případné viditelné skvrny způsobené nedodrženým postupem pro používání textilu.

 

JAK MOHU PRÁT A ŽEHLIT U VÁS ZAKOUPENÝ TEXTIL?

Aby vám potisk vydržel co nejdéle a nedošlo k poškození potisku, je nutné dodržovat základní zásady při praní a žehlení. Námi dodaný textil je možné prát ručně a v automatické pračce
v režimu do maximální teploty 30 stupňů celsia a vždy naruby. Není povoleno používat sušičku
a žehlit textil přes potisk. Protože používáme ekologické inkousty na bázi vody, není povoleno použití aviváže a sypkého pracího prášku, neboť mohou způsobit smytí a rozpraskání vrstvy tisku. Doporučujeme použití gelových pracích kapslí.

 

KDY OBDRŽÍM SVÉ ZBOŽÍ?

Zboží, které je skladem expedujeme do 2 dnů. Zboží na objednávku běžně expedujeme do 10 dnů. Zakázkově potištěný textil expedujeme dle předchozí domluvy a harmonogramu realizace zakázky viz. osobní komunikace emailem.


JE ZBOŽÍ SKLADEM?

U každého produktu je uveden skladový stav a termín expedice.


MOŽNOSTI DOPRAVY A CENA DOPRAVY?

Naše produkty rozesíláme přepravní službou DPD. Cenu dopravy účtujeme standardně 130, Kč bez DPH v rámci České republiky. V případě platby na dobírku účtujeme 35, Kč bez DPH.


MOHU SI ZBOŽÍ VYZVEDNOUT OSOBNĚ?

Ano, osobní odběr je možný na naší provozovně Digipotisk s.r.o., Tyršova 180/14, 288 02 Nymburk, Česká republika.

 

NETREFIL/A JSEM SPRÁVNĚ VELIKOST ZBOŽÍ, MOHU JEJ VYMĚNIT ZA JINOU VELIKOST?

Ano, vyplňte formulář pro vrácení a odešlete zásilku doporučeně na naši adresu Digipotisk s.r.o., Tyršova 180/14, 288 02 Nymburk, Česká republika nejpozději do 30 dnů od obdržení zboží. Zásilku neposílejte na dobírku. Odeslané zboží musí být nepoužité. Nesmí být opotřebené, znečištěné nebo jinak poškozené a zaslané s kopií dokladu o koupi zboží v našem e shopu včetně vytištěného a vyplněného formuláře. Jedná se však o zcela čistý a zakázkově nepotištěný textil Textil určený pro zakázkovou aplikaci potisk u doporučujeme prohlédnout a vyzkoušet si
nejprve u nás na provozovně.


JE MOŽNÉ ZBOŽÍ REKLAMOVAT A JAK DLOUHO TO TRVÁ?

Pokud je na zboží zjevná vada, nebo tisková chyba, je možné jej reklamovat. Vytiskněte si jednoduchý formulář , který naleznete na stránkách Digipotisk.cz v sekci reklamace. Přiložte kopii daňového dokladu a spolu se zbožím zašlete na adresu Digipotisk s.r.o., Tyršova 180/14, 288 02 Nymburk, Česká republika . Vaše reklamace bude vyřízená neprodleně, nejpozději však do 30 dní od data reklamace (tj. den doručení zboží). O průběhu reklamace vás budeme informovat prostřednictvím emailu, nebo telefonicky.

 

POSÍLÁM ZBOŽÍ ZPĚT. ZA JAK DLOUHO DOSTANU SVÉ PENÍZE?

Vaše peníze za zboží vám zašleme nejpozději do 14 dní od přijetí zboží naší stranou. V případě reklamace zasíláme peníze zpět na Váš účet do 14 dnů od vyřízení a uznání reklamace.

 

JAK POZNÁM SVOU VELIKOST?

U každého nabízeného produktu naleznete velikostní tabulku.


JAKOU SLUŽBU VYUŽÍVÁTE K DORUČENÍ ZBOŽÍ?

Kurýrní službu DPD.

 

MOHU SLEDOVAT DORUČENÍ BALÍKU A PŘÍPADNĚ ZMĚNIT DATUM DORUČENÍ OD PŘEPRAVCE?

Jakmile předáme zásilku přepravci DPD, bude Vám doručena na Váš mobilní telefon sms zpráva s informací, který den a v jakou hodinu vám bude zboží doručeno. Zásilku je možné sledovat na odkazu, který vám dopravce zašle. Na stejném odkazu je možné změnit dat um i čas doručení své zásilky. Balík také můžete zanechat u třetí osoby.


CO MÁM DĚLAT, KDYŽ Z JISTÍM, ŽE JE BALÍČEK POŠKOZENÝ?

I to se může bohužel stát. V takovém případě prosím vyplňte náš formulář Zápis o škodě. Poté může e shop uplatnit reklamaci. Balík vyfoťte a s dopravcem udělejte zápis. Vyplnit Zápis o škodě.

 

JE MOŽNÉ DORUČIT ZBOŽÍ DO ZAHRANIČÍ?

Ano, zboží zasíláme i do zahraničí.


POKUD SE MI OBJEDNANÉ ZBOŽÍ NELÍBÍ, NEBUDE MI DOBŘE SEDĚT, MOHU HO VRÁTIT?

Ano, zboží můžete vrátit až do lhůty 30 dní. Jedná se však o zcela čistý a zakázkově nepotištěný textil. Textil určený pro zakázkovou aplikaci potisk u doporučujeme prohlédnout a vyzkoušet si nejprve u nás na provozovně na adres e Digipotisk s.r.o., Tyršova 180/14, 288 02 Nymburk, Česká republika.


JAK ODHLÁSIT NEWSLETTER?

Newsletter si můžete odhlásit na stránkách Digipotisk.cz v sekci Login, nebo stačí na konci každého newsletteru kliknout na odkaz pro odhlášení newsletter.